-
Future Teacher 3.0: Design online leren, evalueren (stap 5)
Dit is een journey van Future Teacher 3.0 over design leren.
Het ontwerpen van een leereenheid is een iteratief proces: je zet een aantal elementen op, bekijkt ze opnieuw, verandert en verfijnt ze, bekijkt ze opnieuw, tot het resultaat …
Interactieve oefening -
Future Teacher 3.0: Design online leren, implementeren (stap 4)
Dit is een journey van Future Teacher 3.0 over design leren.
Als alle e-materialen digitaal aangemaakt zijn, moeten ze gebruiksklaar worden gemaakt voor gebruik in de cursus. Om digitaal leermateriaal beschikbaar te stellen, wordt er …
Interactieve oefening -
Future Teacher 3.0: Design Online leren, ontwerpen (stap 2)
Dit is een journey van Future Teacher 3.0 over design leren.
In deze fase ga je nadenken over de inhoud en de didactische aanpak van de blended cursus.
Hierbij dagen we je uit om zoveel mogelijk ‘out of the box’ te denken, buiten …
Interactieve oefening -
Future Teacher 3.0: Design Online leren, analyse (stap 1)
Dit is een journey van Future Teacher 3.0 over design online leren.
In de eerste stap bekijken, bespreken en analyseren we de uitgangspunten.
Wie hier te snel overgaat of er onvoldoende tijd voor uittrekt, zal later veel tijd …
Interactieve oefening -
Future Teacher: Design Online leren, het ADDIE-model
Dit is een journey van Future Teacher 3.0 over design online leren.
De inleidende module staat stil bij het ontwerpen van onderwijs. Je gaat aan de slag met het ADDIE-model.
Met de opdrachten in deze module leggen we de koppeling …
Interactieve oefening