-
Beloningsladder
Wie kan zich aan de afspraak houden en gaat omhoog op de beloningsladder? Wie heeft het wat moeilijk en zakt er een plaatsje?
Wie in de top van de ladder geraakt, krijgt op het einde van de dag een extra beloningspunt. Maar wie onderaan …
Beeld (56)Leerkracht, GOK- of zorgcoördinator, ondersteuner -
Jij hoort erbij: Inspiratie voor op je klasdeur
De kinderen knutselen hun eigen bij. Deze worden op de klasdeur gehangen, rond de slogan Jij hoort erBIJ.
Beeld (15)Leerkracht, GOK- of zorgcoördinator, ondersteuner -
Vos: Handpop
Een bekpop uit schuimrubber, valse vacht en bijgekleurd met natte oliepastel.
Maak je zo kostelijk en tijdrovend als je zelf wilt...
BeeldLeerkracht -
Leeuw: Handpop
Een bekpop uit schuimrubber, valse vacht en bijgekleurd met natte oliepastel. Maak je zo kostelijk en tijdrovend als je zelf wilt...
BeeldLeerkracht -
Wie ben ik: Mindmapping
Een oefening waarbij leerlingen leren om een mindmap te maken.
De leerlingen maken eerst een lookalike van zichzelf. Van hieruit vertrekken een zestal takken. Op deze takken komen onderwerpen die de leerlingen leuk vinden, zoals eten, …
Beeld (47)Andere functie