-
Hoe werkt marketingcommunicatie?
Hoe werkt marketingcommunicatie? De evolutie van de jaren 80 tot nu.
Het FCB-model: wat is eerst: iets willen, iets erover weten of iets kopen?
Er is ook een vervolg over hoe je reclame kan analyseren met dit model.
VideoLeerkracht -
NAVO: Kennisclip
In deze korte kennisclip komen de volgende aspecten en begrippen aan bod:
- de Nederlandse en Engelse afkorting,
- het ontstaan en het doel,
- de NAVO als intergouvernementele organisatie,
- eenparigheid van stemmen,
- artikel 5: Als een NAVO-land wordt …
VideoStudent (niet lerarenopleiding) -
Joseph de Ferraris
Deze geanimeerde video maakt deel uit van het educatieve pakket Limburg in 9 vragen en vertelt over de bekende cartograaf Joseph de Ferraris. In zijn achttiende-eeuwse atelier zwoegt hij elke dag aan zijn historische kaarten. Al gaat dat niet zonder …
Video -
Afvuren lontmusket: Demonstratie
Demonstratie van de laadsequentie en het afvuren van een lontmusket. Het lontmusket was het voornaamste infanteriewapen in de 16de en 17de eeuw.
Speker: Hugo Baumans
VideoLeerkracht -
Road of change
Veertien jongeren en zes leerkrachten trokken door Europa in het spoor van vluchtelingen en changemakers, inspirerende mensen die hen confronteerden met vastgeroeste denkpatronen. Meer weten? Klik door naar Road of change. …
Video -
Reclame op sociale netwerken: Sensibiliseringsfilmpje
Slechts één op de vier jongeren beseft dat sociale netwerksites persoonlijke informatie doorspelen aan bedrijven. Wetenschappers van UAntwerpen maakten een filmpje om jongeren uit te leggen hoe ze die (vaak listige) reclame kunnen …
Video (20)