-
STEMOOV: Video
Deze video demonstreert aan de hand van een praktijkvoorbeeld hoe het STEMOOV-model effectief kan worden toegepast in een lessituatie.
VideoLeerkracht, ICT-coördinator -
STEM integreren
In dit filmpje van ca. negentien minuten legt de pedagogische begeleidingsdienst van het GO! uit hoe je optimaal STEM integreert in het secundair onderwijs.
Vragen die worden beantwoord:
- Op welke manier komt STEM aan bod in het curriculum na de …
VideoLeerkracht -
Virtual Reality in TA Keerbergen
Een goed praktijkvoorbeeld van TA Keerbergen waar meerdere leerlingen tegelijk kunnen werken in Virtual Reality. Meer informatie in het filmpje rond de aanpak en de voordelen van hun werkwijze.
VideoLeerkracht -
Augmented Reality: COSMO onderzoek
Hier wordt Spatial AR uit het COSMO-onderzoek kort voorgesteld om een eerste indruk te geven van wat dit inhoudt en hoe wij het inzetten.
VideoLeerkracht -
Zelfstandig oefenen met reken- en taalvideo's van Eureka
In deze video wordt aan leerlingen uitgelegd hoe ze kunnen leren via instructiefilmpjes. Leerlingen kunnen filmpjes bekijken, meezeggen, meedoen en hun antwoorden controleren.
Video -
Lasersnijden: Werking
Lies vertelt hoe een lasersnijder werkt. Een lasersnijder is een rapid prototyping toepassing die een digitaal ontwerp snel kan omvormen tot een werkelijke constructie.
Video