-
Mondly AR: Talen leren met augmented reality
Leer meer dan 30 talen met behulp van een virtuele assistent die op elk moment en elke plaats beschikbaar is via augmented reality, dus ook in de klas of in de woonkamer. Met de camera van je smartphone of tablet scan je de omgeving en de app tovert …
App of softwareLeerkracht, ICT-coördinator -
Digitale reis naar het Europees Parlement: 360°-rondleiding
Doe mee aan een virtuele rondleiding door het Parlement in Brussel en Straatsburg, ontmoet de leden van het Europees Parlement en krijg een beter inzicht in de werkzaamheden in het hart van de Europese democratie.
Neem een duik nemen in de VR-wereld …App of softwareLeerkracht, Ander -
Mondly VR: Talen oefenen in virtual reality
Reis de wereld rond en leer nieuwe talen. Mondly VR is een taaltoepassing die je toelaat om via een chatbot en spraakherkenning vreemde talen aan te leren. Oefen meer dan dertig talen met je Oculus Quest, of andere VR-headset, in virtual reality. Je …
App of softwareLeerkracht -
Leen e-readers voor je klas
Wil je je leerlingen eens verrassen door ze te laten lezen op een e-reader? Met onze compacte en lichte e-readers kunnen je leerlingen lezen waar en wanneer ze maar willen.
Als leerkracht secundair onderwijs kan je voor een leesproject voor …
Fysiek materiaal -
Kamishibai: Digitale vertelkiosk
De digitale vertelkiosk is een digitaal kamishibaitheatertje met touchscreen bovenop een boekenkast.
Op het scherm zijn er achtennegentig verhalen te zien in eenentwintig verschillende talen. Aan sommige verhalen is er ook een verwerkingsactiviteit …
Fysiek materiaal (7)Leerkracht -
Vertelkiosk: Digitale kamishibai
Op de digitale vertelkiosk zijn er 98 verhalen te zien en dit in 21 verschillende talen. Via de touchscreen kunnen kinderen op een snelle en eenvoudige manier een verhaal in een taal naar keuze kiezen.
- doel is waardering van de …
Fysiek materiaal (3) -
Matatalab: Coderen en programmeren voor kleuter en lager onderwijs
Matatalab is een educatief codeerspel geschikt voor kinderen van 4 - 9 jaar. Dit spel stimuleert de cognitieve vaardigheden, de creativiteit en fantasie en leert kinderen de eerste stappen van coderen en programmeren. Er wordt geen pc of tablet …
Fysiek materiaal