-
Kubo: Puzzel codeerconcept
Maak kennis met de creatieve en speelse KUBO. Een educatieve hands-on en digitale codeeroplossing die alles biedt wat nodig is om het coderen en computationeel denken onder de knie te krijgen, speciaal ontworpen voor kinderen.
Leerlingen …
Fysiek materiaalNieuw -
Dierenzoo: klik + spreek en typoefening
In deze app kan je op verschillende manieren de dierennamen ontdekken. Je kan de naam beluisteren, zelf inspreken of zelf typen.
Interactieve oefeningLeerkracht, ICT-coördinator -
Matatalab VinciBot
Matatalab VinciBot is een robotset voor leerlingen vanaf 8 jaar. Deze set kan meer dan elke andere vergelijkbare set.
De Matatalab VinciBot Set heeft diverse en rijke functionaliteit, open uitbreidbaarheid en een uitstekende kwaliteit.
Met zijn …Fysiek materiaal -
STEM-kit voor projecten
STEM op een aantrekkelijke manier en op het niveau van je leerlingen onderwijzen is dankzij de STEM-kit kinderspel.
De STEM-kit is een handige doos waarin het materiaal zit voor vier projecten. De projecten sluiten aan bij technologie en engineering. …
Fysiek materiaal -
Leren programmeren met LOGO
De programmeertaal Logo werd gemaakt 1967, toen dachten nog maar weinig mensen eraan om kinderen en jongeren te leren programmeren.
Het principe is simpel. Je laat Simon de schildpad bewegen door opdrachten te schrijven in de stijl van …Interactieve oefeningLeerkracht -
Probeer gratis onze STEM en educatieve robotica kits uit
Je krijgt, als leerkracht, gedurende twee weken een gratis proefperiode voor onze STEM en educatieve robotica kits.
Ga naar onze website voor meer informatie.
Fysiek materiaal -
Maaltafel van 4 en 5
Dit interactieve leermiddel is een verzameling oefeningen op de maaltafels van 4 en 5. De verschillende oefeningen die aan bod komen, zijn:
- een spelletje bingo met de maaltafel van 4 en 5;
- een memory met de maaltafel van 5;
- flashcards met de …
Interactieve oefeningStudent (lerarenopleiding) -
Op zoek naar Rudolf: Digitale kerstzoektocht
Rudolf is vermist, en zonder zijn rendier, kan de Kerstman niet uitvliegen. Om Rudolf terug te vinden, moet je een aantal opdrachten oplossen.
Interactieve oefening (98)Leerkracht -
Stamboom: Thema familie - TotemTaal 3
Digitale toets over de stamboom (thema familie) via BookWidgets.
Afbeelding stamboom uit Totemtaal 3.
Interactieve oefening (6)Leerkracht -
Vier op een rij: Prowise Presenter
Via deze tool kan je je leerlingen uitdagen voor een spelletje vier op een rij.
Interactieve oefening -
Adventskalender: Prowise Presenter
Tel met deze kalender de dagen af tot Kerstmis. Verder bevat de les nog leuke lesactiviteiten voor de kinderen.
Interactieve oefening (4) -
Beweeg en leer samen met de Kerstman: Prowise Presenter
Beweeg en leer samen met de Kerstman. Oefen samen de woordenschat in het thema Kerstmis of tel samen met de kerstman tot 10. Jog met de klas en volg de instructies op het bord.
Interactieve oefening