-
Woordenschat studeren in een vreemde taal: Hoe doe je dat?
Affiche om leerlingen hulp te bieden bij het instuderen van nieuwe woordenschat in een vreemde taal.
Downloadbaar lesmateriaalLeerkracht, ICT-coördinator -
Muzikale bouwsteen dynamiek: Volumemeter
Via dit document, gedeeld in Canva, vind je een combinatie uitgewerkt van de muziektermen in de bouwsteen dynamiek en een geluidsmeter of stemvolumemeter in de klas.
Downloadbaar lesmateriaalLeerkracht, Ander -
Zelfrugulatietool
De zelfregulatietool meet de zelfregulatie van leerlingen. Zelfregulatie is het vermogen om bewust of onbewust gedragskeuzes te maken die het leren kunnen ondersteunen.
Downloadbaar lesmateriaal (4)Leerkracht, GOK- of zorgcoördinator, ondersteuner -
Muziekmaatje: QR-code met playlist met rustige muziek
Een handig kaartje voor leerlingen die tijdens zelfstandige momenten naar rustige muziek willen luisteren. Er komen regelmatig nieuwe liedjes in de playlist om het interessant te houden en via de QR-code krijgen ze gemakkelijk toegang.
Downloadbaar lesmateriaal (7)Leerkracht, ICT-coördinator, … -
Maandplanner
Een blad met een blanco vakje voor elke dag van de maand.
Downloadbaar lesmateriaal -
Weekplanner
Een blad met een blanco vakje voor elk uur van elke dag.
Downloadbaar lesmateriaal -
Huiswerkkaart: Bladwijzer
Deze huiswerkkaart kan je gebruiken als bladwijzer in de agenda. De leerlingen kunnen de kaart op hun huiswerkplek zetten als teken dat ze niet gestoord willen worden. Aan de binnenkant staat een stappenplan om huiswerk te maken.
Downloadbaar lesmateriaal (36)Leerkracht -
Performer/tonen: Tonen met kwaliteit (podiumkunsten)
Deze fiche is een vertaling van Competentiebeelden : Op weg met artistieke competenties naar de klaspraktijk en geeft een antwoord op de vraag: hoe kan je het competentiebeeld Performer/tonen: tonen met kwaliteit (podiumkunsten) …
Downloadbaar lesmateriaal -
Performer/tonen: Publiek willen raken (podiumkunsten)
Deze fiche is een vertaling van Competentiebeelden : Op weg met artistieke competenties naar de klaspraktijk en geeft een antwoord op de vraag: hoe kan je het competentiebeeld Performer/tonen: publiek willen raken (podiumkunsten) …
Downloadbaar lesmateriaal -
Performer/tonen: Eigen oeuvre opbouwen (podiumkunsten)
Deze fiche is een vertaling van Competentiebeelden : Op weg met artistieke competenties naar de klaspraktijk en geeft een antwoord op de vraag: hoe kan je het competentiebeeld Performer/tonen: eigen oeuvre opbouwen (podiumkunsten) …
Downloadbaar lesmateriaal -
Performer/tonen: Codes van het (zich) tonen gebruiken (podiumkunsten)
Deze fiche is een vertaling van Competentiebeelden : Op weg met artistieke competenties naar de klaspraktijk en geeft een antwoord op de vraag: hoe kan je het competentiebeeld Performer/tonen: codes van het (zich) tonen gebruiken …
Downloadbaar lesmateriaal -
Samenspeler/dialoog: Feedback geven
Deze fiche is een vertaling van Competentiebeelden : Op weg met artistieke competenties naar de klaspraktijk en geeft een antwoord op de vraag: hoe kan je het competentiebeeld Samenspeler/dialoog: feedback geven vertalen naar de vier …
Downloadbaar lesmateriaal