-
Improvisation for all!: Hoe beleven leerlingen collectieve vrije improvisatie in het leerplichtonderwijs
Het onderzoek Improvisation for all! Hoe beleven leerlingen collectieve vrije improvisatie in het leerplichtonderwijs peilt naar de ervaringen van leerlingen (n=1282) uit het secundair onderwijs met een les collectieve vrije improvisatie.
Naast de …Artikel -
Herken de schuldige: Iemand herkennen a.d.h.v. een beschrijving
Vraag over het herkennen van personen, hier twee dieven. A.d.h.v. beschrijvingen moeten de leerlingen de twee verdachten aanduiden. Mits aanpassing ook te gebruiken voor het actief beschrijven van een persoon, ook in andere talen.
De gelijkende …
Downloadbaar lesmateriaal (80)Pedagogisch begeleider, Ander -
Formatief evalueren in talenonderwijs: Ontwikkeling toolbox a.d.h.v. een participatief onderzoek
Presentatie van een sessie op de studiedag School-hartje-onderzoek van 14 februari 2019.
Thema evaluatie / Binnenklasdifferentiatie
In deze sessie maken deelnemers op een actieve manier kennis met hoe een participatief actieonderzoek in het kader …
Artikel (3)