-
Muzikale bouwsteen dynamiek: Volumemeter
Via dit document, gedeeld in Canva, vind je een combinatie uitgewerkt van de muziektermen in de bouwsteen dynamiek en een geluidsmeter of stemvolumemeter in de klas.
Downloadbaar lesmateriaalLeerkracht, Ander -
Leerwerkplek: Leerroutes
In één oogopslag weten wat het verschil is tussen een stage, een SAO en een OAO? Dat kan via onze leerroutes!
Dit instrument is ontwikkeld om te gebruiken in gesprek met potentiële leerwerkplekken, maar is ook voor scholen …
Downloadbaar lesmateriaal -
Leerwerkplek: Leidraad opstartgesprek
Deze gespreksleidraad wordt verspreid aan onze duale leerbedrijven en biedt hen een geheugensteuntje van welke vragen ze best bespreken tijdens het opstartgesprek met de trajectbegeleider of praktijkleerkracht van de school.
Als …
Downloadbaar lesmateriaal -
Seriële communicatie van Arduino naar pc: Cursus
In dit document krijg je uitgebreide informatie over de seriële communicatie van Arduino naar pc. Je leert hoe je gegevens vanuit de Arduino via de USB naar de pc kan versturen.
Downloadbaar lesmateriaalLeerkracht -
Trukendoos voor een geslaagde uitwisseling: Brochure
Studenten van de UNamur maakten deze 'trukendoos voor een geslaagde uitwisseling'. Ze baseerden zich op interviews met tien families die via Swap-Swap een uitwisseling deden in gezinsverband. Kan ook nuttig zijn bij uitwisselingen in klasverband …
Downloadbaar lesmateriaalAndere functie -
ZILL-doelen bij het ontwikkelveld taalontwikkeling
Dit leermiddel geeft een overzicht van de ZILL-doelen taalontwikkeling. Deze doelen worden hier ook gelinkt aan de eindtermen Frans voor het eerste jaar B-stroom.
Downloadbaar lesmateriaalGOK- of zorgcoördinator, ondersteuner -
Performer/tonen: Tonen met kwaliteit (podiumkunsten)
Deze fiche is een vertaling van Competentiebeelden : Op weg met artistieke competenties naar de klaspraktijk en geeft een antwoord op de vraag: hoe kan je het competentiebeeld Performer/tonen: tonen met kwaliteit (podiumkunsten) …
Downloadbaar lesmateriaal -
Performer/tonen: Publiek willen raken (podiumkunsten)
Deze fiche is een vertaling van Competentiebeelden : Op weg met artistieke competenties naar de klaspraktijk en geeft een antwoord op de vraag: hoe kan je het competentiebeeld Performer/tonen: publiek willen raken (podiumkunsten) …
Downloadbaar lesmateriaal -
Performer/tonen: Eigen oeuvre opbouwen (podiumkunsten)
Deze fiche is een vertaling van Competentiebeelden : Op weg met artistieke competenties naar de klaspraktijk en geeft een antwoord op de vraag: hoe kan je het competentiebeeld Performer/tonen: eigen oeuvre opbouwen (podiumkunsten) …
Downloadbaar lesmateriaal -
Performer/tonen: Codes van het (zich) tonen gebruiken (podiumkunsten)
Deze fiche is een vertaling van Competentiebeelden : Op weg met artistieke competenties naar de klaspraktijk en geeft een antwoord op de vraag: hoe kan je het competentiebeeld Performer/tonen: codes van het (zich) tonen gebruiken …
Downloadbaar lesmateriaal -
Samenspeler/dialoog: Feedback geven
Deze fiche is een vertaling van Competentiebeelden : Op weg met artistieke competenties naar de klaspraktijk en geeft een antwoord op de vraag: hoe kan je het competentiebeeld Samenspeler/dialoog: feedback geven vertalen naar de vier …
Downloadbaar lesmateriaal -
Samenspeler/dialoog: Respect tonen voor anderen en zijn werk/in dialoog gaan
Deze fiche is een vertaling van Competentiebeelden : Op weg met artistieke competenties naar de klaspraktijk en geeft een antwoord op de vraag: hoe kan je het competentiebeeld Samenspeler/dialoog: respect tonen voor anderen en zijn werk/in …
Downloadbaar lesmateriaal