-
GGGG-schema
Een visueel hulpmiddel om met een leerling aan de slag te gaan met het GGGG-model:
- Wat is er gebeurd?
- Wat dacht je en voelde je op dat moment?
- Hoe reageerde je?
- Wat was het gevolg van je reactie?
Zowel bruikbaar voor kinderen met faalangst als …
Beeld (19)Leerkracht, GOK- of zorgcoördinator, ondersteuner -
Grootkeuken: Technische fiche
Hartje uit tomaat snijden.
Beeld (4)Leerkracht, GOK- of zorgcoördinator, ondersteuner, … -
Grootkeuken: Technische fiche
Gesneden eitje met een eiersnijder.
Beeld (3)Leerkracht, GOK- of zorgcoördinator, ondersteuner, … -
Grootkeuken: Technische fiche
Eieren snijden met eiersnijder.
BeeldLeerkracht, GOK- of zorgcoördinator, ondersteuner, … -
Grootkeuken: Technische fiche
Eieren pellen met de hand.
Beeld (12)Leerkracht, GOK- of zorgcoördinator, ondersteuner, … -
Inhoudsmaten: Maatbeker met omrekeningen
Omdat heel wat leerlingen moeite hebben om de link te maken van wiskunde naar de lessen voeding heb ik een wandplaat gemaakt die kan uithangen in het lokaal van voeding of verkleind kan dienen als geheugensteuntje voor de leerlingen die moeite …
Beeld (34)Leerkracht -
Lastechnisch proces
Het lastechnisch proces kan, net zoals elk technisch proces, voorgesteld worden als een vijfdelig stappenplan.
BeeldAndere functie