-
Matatalab VinciBot
Matatalab VinciBot is een robotset voor leerlingen vanaf 8 jaar. Deze set kan meer dan elke andere vergelijkbare set.
De Matatalab VinciBot Set heeft diverse en rijke functionaliteit, open uitbreidbaarheid en een uitstekende kwaliteit.
Met zijn …Fysiek materiaal -
Vogels in de tuin: Kruiswoordraadsel
Kruiswoordraadsel met foto's van inheemse vogels. Je geeft de Nederlandse naam.
Spaties moet je niet typen.
Interactieve oefening -
Dieren in het donker: Webquest
In deze webquest leren je leerlingen over nachtdieren, meer bepaald hoe deze aangepast zijn aan het nachtelijke leven. De verschillende werkvormen die aan bod komen, zijn:
- luisteren naar een informatief filmpje, gevolgd door het oplossen van een …
Interactieve oefening (6)Student (lerarenopleiding) -
Halloweenkruiswoordraadsel
Kruiswoordraadsel rond Halloween.
Interactieve oefening (5)Leerkracht -
Woordenschatoefening: Thema 7 - Kameleon 3
Oefening bij de woordenschat van Kameleon 3, thema 7.
Interactieve oefeningLeerkracht -
Kamishibai: Digitale vertelkiosk
De digitale vertelkiosk is een digitaal kamishibaitheatertje met touchscreen bovenop een boekenkast.
Op het scherm zijn er achtennegentig verhalen te zien in eenentwintig verschillende talen. Aan sommige verhalen is er ook een verwerkingsactiviteit …
Fysiek materiaal (7)Leerkracht -
Matatalab: Coderen en programmeren voor kleuter en lager onderwijs
Matatalab is een educatief codeerspel geschikt voor kinderen van 4 - 9 jaar. Dit spel stimuleert de cognitieve vaardigheden, de creativiteit en fantasie en leert kinderen de eerste stappen van coderen en programmeren. Er wordt geen pc of tablet …
Fysiek materiaal -
ictLESKISTEN: Koffers met ICT-materiaal
De ICT-LESKISTEN zijn kisten boordevol ICT-materiaal.
De bedenkers verzorgen workshops op maat met de leskisten. Aansluitend op een workshop kan je de kisten huren.
In de webwinkel vind je samengestelde kisten. Ook kan je artikelen los …
Fysiek materiaalLeerkracht, ICT-coördinator, … -
In het bos: Kruiswoordpuzzel
Je vult een kruiswoordpuzzel in. Aan de hand van plaats ga je op zoek naar het in te vullen woord.
Interactieve oefening (4)