-
Robocup Junior: Robotwedstrijd
Op deze website vind je informatie over de Robocup Junior-wedstrijd. Dat is een jaarlijkse robotwedstrijd voor jongeren van 8 tot 18 jaar oud.
RoboCup Junior stimuleert het uitwisselen van kennis, communicatie en teamwerk. Schoolteams bouwen en …
AankondigingLeerkracht, ICT-coördinator -
Matatalab TaleBot: Programmeerbare robot
Je eigen interactieve verhalen maken door middel van codering: Matatalab Tale-Bot Pro is een lerende robotset voor jonge kinderen. Dankzij de innovatieve technologie en een breed scala aan vakoverschrijdende interactieve kaarten, kunnen …
Fysiek materiaal -
Matatalab VinciBot
Matatalab VinciBot is een robotset voor leerlingen vanaf 8 jaar. Deze set kan meer dan elke andere vergelijkbare set.
De Matatalab VinciBot Set heeft diverse en rijke functionaliteit, open uitbreidbaarheid en een uitstekende kwaliteit.
Met zijn …Fysiek materiaal -
Bionics4Education: Bouwpakket
Dit leermiddel met bio-geïnspireerde prototypes en ondersteunende inhouden stimuleert je leerlingen om een natuurlijk systeem (vis, olifant, bloem, kameleon of vogel) na te bouwen. Ieder bouwpakket bevat de nodige componenten voor het …
Fysiek materiaal -
VEX IQ competition
's Werelds grootste en snelst groeiende academische roboticawedstrijden
VEX wedstrijden brengen STEM-vaardigheden tot leven
Alle leerlingen zijn van nature wetenschappers en ingenieurs. Ze houden van vragen stellen, knutselen, experimenteren en …Aankondiging -
Digitale vertelkiosk: Ontleen het digitaal kamishibaitheatertje
De digitale vertelkiosk is een digitaal kamishibaitheatertje met touchscreen bovenop een boekenkast. Op het scherm zijn er 98 verhalen te zien in 21 verschillende talen. Aan sommige verhalen is er ook een …
Fysiek materiaal -
Europese Statistiekolympiade
De Europese Statistiekolympiade is een wedstrijd voor leerlingen uit de derde graad secundair onderwijs. De statistiekolympiade test de theoretische kennis van je leerlingen, maar ook hun onderzoekscompetenties en creatieve …
Aankondiging -
Kamishibai: Digitale vertelkiosk
De digitale vertelkiosk is een digitaal kamishibaitheatertje met touchscreen bovenop een boekenkast.
Op het scherm zijn er achtennegentig verhalen te zien in eenentwintig verschillende talen. Aan sommige verhalen is er ook een verwerkingsactiviteit …
Fysiek materiaal (7)Leerkracht -
Vertelkiosk: Digitale kamishibai
Op de digitale vertelkiosk zijn er 98 verhalen te zien en dit in 21 verschillende talen. Via de touchscreen kunnen kinderen op een snelle en eenvoudige manier een verhaal in een taal naar keuze kiezen.
- doel is waardering van de …
Fysiek materiaal (3) -
Matatalab: Coderen en programmeren voor kleuter en lager onderwijs
Matatalab is een educatief codeerspel geschikt voor kinderen van 4 - 9 jaar. Dit spel stimuleert de cognitieve vaardigheden, de creativiteit en fantasie en leert kinderen de eerste stappen van coderen en programmeren. Er wordt geen pc of tablet …
Fysiek materiaal -
Tacobot: De uitdagende robot met sensorhoeden en ook bestuurbaar met een app
TacoBot is een stapelbare codeerrobot die is ontworpen voor kinderen van 4 jaar en ouder. Hij leert kinderen coderen met schermloze codering, zoals bij de BeeBot, en coderen met iconen, slepen-en-neerzetten, die perfect is voor het bevorderen van …
Fysiek materiaal -
Fysiek-digitale geodriehoek voor i3LEARNHUB
Deze geodriehoek laat je toe in combinatie met de i3LEARNHUB-software het beste van de digitale en traditionele instructie te combineren.
- Plaats de driehoek op het i3BOARD en de i3LEARNHUB-software herkent hem meteen.
- Maak gebruik van de digitale …
Fysiek materiaalAndere functie