-
EU Code Week Escaperoom: Eduscape eenvoudig
Deze online escaperoom is gemaakt door de leading teachers van de EU Code Week in België. Ideaal als starter voor de EU Code Week in jouw klas.
De escaperoom bestaat uit enkele leuke puzzels die de leerlingen kunnen oplossen om tot aan het einde …
Interactieve oefening (7) -
EU Code Week Escaperoom: Eduscape
Deze online escaperoom is gemaakt door de leading teachers van de EU Code Week in België. Ideaal als starter voor de EU Code Week in jouw klas.
De escaperoom bestaat uit enkele leuke puzzels die de leerlingen kunnen oplossen om tot aan het …
Interactieve oefening (5) -
De leeskalender van Iedereen Leest
Met deze leeskalender wordt jouw volgende schooljaar een leesfeest. Van september tot augustus vind je er alle belangrijke literaire data en leesbevorderingscampagnes en boekentips bij themadagen voor verschillende leeftijden tot 18 jaar. Een …
Fysiek materiaal -
Winter: Puzzel
Drie puzzels van dieren in de winter, in stijgende moeilijkheidsgraad.
Interactieve oefening -
Buttons voor keuzebord of takenbord
Met deze set magneetbuttons maak je van je takenbord of keuzebord een degelijk en ordelijk instrument dat gezien mag worden, en handig in gebruik is. Ook is het duurzaam. De nummers zijn magneetbuttons van 50 mm, de naambuttons hebben een …
Fysiek materiaal (4) -
Tafels oefenen: Puzzel
Met deze oefening oefen je de maaltafel van 2 tot 10.
Je ziet het antwoord. Zoek twee getallen die bij vermenigvuldigen het gevraagde antwoord geven. Als je het juiste antwoord geeft, verschijnt er telkens een beetje meer van de puzzel.
Interactieve oefening (5) -
Eurobiljetten: Fotopuzzels
Leer het optellen van eurobiljetten met een fotopuzzel. In het optiescherm kun je kiezen met welke biljetten je wilt oefenen.
Interactieve oefening -
Euromunten: Fotopuzzel
Puzzel om het optellen van euromunten te oefenen. In het optiescherm kun je kiezen met welke munten je wilt oefenen.
Interactieve oefening (3) -
Tafels oefenen: Fotopuzzels met dino's
Met deze oefening oefen je de maaltafels. Bij de start van het spel kan de tafel (2 tot 12) en een moeilijkheidsniveau gekozen worden.
Onderaan zie je een oefening. Sleep het puzzelstukje naar het juiste antwoord. Zo krijg je uiteindelijk een foto …
Interactieve oefening (6)