-
Klantvriendelijke telefoneren: Fasen telefoongesprek - ME & Company 4
Elk telefoongesprek bestaat uit dezelfde fasen. Op deze website worden ze een voor een besproken:
- de voorbereiding;
- het onthaal/de begroeting:
- de kern;
- de afsluiting.
De leerlingen vinden op deze site een blanco telefoonnotitie om een gesprek voor te …
WebsiteLeerkracht -
NAVO-alfabet
Het NAVO-alfabet of internationaal radioalfabet is een internationale manier om woorden te spellen. Vaak gebruikt door onthaalbedienden, radio-operatoren en telefonistes. Hoe goed ken je dit alfabet? Kan je spontaan vertellen welk …
Website (5)Leerkracht -
Klantvriendelijk telefoongesprek aan het onthaal
Website over het voeren van klantvriendelijke telefoongesprekken als onthaalmedewerker.
Website (7)Leerkracht -
NAVO-alfabet
Alfa papa tango … Waarom gebruiken we het NAVO-alfabet? Om verwarring te voorkomen. Op bovenstaande website worden enkele spellingsalfabetten weergegeven. Aan de hand hiervan kunnen we het nut aantonen van …
WebsiteLeerkracht -
Geocachen: Navo alfabet
Website met informatie over geocachen.
Ontdek er ook het NAVO spellingsalfabet. Welke woorden worden gebruikt om letters aan te duiden en hoe ga je aan de slag met cijfers.
WebsiteLeerkracht