-
Is het leuk voor de ander of niet?
Zie je op de prenten iets wat leuk is? Dan mag je er op klikken.
Interactieve oefening -
Boos, bang, verdrietig of blij
Welke gevoel krijg jij bij het zien van een bepaalde afbeelding?
Sleep het prentje naar het gevoelensmannetje dat het best past bij wat jij voelt.Interactieve oefening (8)Leerkracht, GOK- of zorgcoördinator, ondersteuner -
Beer en Bij: Vragen bij het boek
In het boek Beer en Bij vind je zestig voorleesverhalen. In deze oefening vind je vragen en opdrachten bij de eerste 35 verhalen uit het boek.
Interactieve oefening (4)Leerkracht -
Het lezen van een partituur: Kennismaking met percussie en piano
In deze oefening maak je kennis met de partituur en hoe je deze moet lezen. Wat betekenen al die verschillende lijnen? Verder wordt er gefocust op partituren voor percussie (melodisch en ritmisch) en piano.
Naast de ontleding van de partituur, krijg …
Interactieve oefeningLeerkracht -
Soorten bezettingen in de muziek: Kennismaking
Deze sleepoefeningen worden telkens voorafgegaan door een video waarin verschillende soorten bezettingen binnen de muziek geïllustreerd worden. De verschillende bezettingen met bijhorende vragen en oefeningen die aan bod komen, zijn:
-
…
Interactieve oefeningLeerkracht -
Gevoelens herkennen: Deel 3
Kan jij de verschillende gevoelens herkennen? Sleep telkens het gevoelswoord naar de juiste foto.
Interactieve oefening (7)Leerkracht, GOK- of zorgcoördinator, ondersteuner -
Gevoelens herkennen: Deel 1
Kan jij de verschillende gevoelens herkennen? Sleep telkens het gevoelswoord naar de juiste foto.
Interactieve oefening (7)Leerkracht, GOK- of zorgcoördinator, ondersteuner -
Plagen, pesten, klikken, niet klikken en complimentjes geven
Je plaatst de verschillende zinnen bij het juiste gedrag: plagen, pesten, klikken, niet klikken of complimentjes geven.
Interactieve oefening (8)Leerkracht, Ander