-
STEMOOV: Video
Deze video demonstreert aan de hand van een praktijkvoorbeeld hoe het STEMOOV-model effectief kan worden toegepast in een lessituatie.
VideoLeerkracht, ICT-coördinator -
Wat is delen: Uitlegvideo
In deze video leg ik uit wat delen is aan de hand van voorbeelden met euro's.
VideoLeerkracht -
Afval in zee, wat moeten dieren ermee?: De zee begint bij jezelf
Afval in zee, wat moeten dieren ermee? #dezeebegintbijjezelf
Deze video toont de weg die een sigarettenpeuk, mondmasker en plastic zakje afleggen van op straat, via de wind, beken en rivieren, naar zee. Daar vormen ze een gevaar voor dieren: …
Video (11) -
Passer hanteren voor leerlingen met motorische problemen
In dit filmpje is te zien hoe een passer eenvoudig is aangepast voor leerlingen die problemen hebben met de fijne motoriek.
Video (9)GOK- of zorgcoördinator, ondersteuner, Ander -
Handen wassen voor de operaliefhebber
Wat zijn 20 seconden voor een operaliefhebber?
Om de verspreiding van COVID-19 tegen te gaan is het enorm belangrijk vaak en goed je handen te wassen. Enkele artiesten uit het orkest van Opera Ballet Vlaanderen hebben hiervoor een handig trucje. Dus …
Video -
Uitspraak oefenen met Google Translate: Instructievideo
Hoe kan je beter worden in het uitspreken van Franse, Engelse, ... zinnen en woorden? Met Google Translate! Deze video legt je uit hoe.
Concreet:
Inspreken van woorden en zinnen met zelfcontrole.
Dit kan hulp bieden aan leerlingen die thuis …
Video (11) -
World’s Largest Lesson: Actievoorbeelden duurzame ontwikkeling
Met dit animatiefilmpje van een vijftal minuten zet World's Largest Lesson jongeren aan om actie te ondernemen en bij te dragen tot de duurzame ontwikkelingsdoelstellingen (= SDG).
Video (11)