Lussen: Leren programmeren en coderen


In het leerpad ontdek je  hoe lussen werken.

In de eerste les gebruik je lussen om het Star Wars personage BB-8 efficiënt door een doolhof te laten lopen.
De tweede les bouwt voort op het begrip van lussen. Je maakt unieke kunstwerken met de kunstenaar.
In de derde les leer je hoe je een lus binnen een andere lus programmeert.
Tenslotte maak je sneeuwvlok afbeeldingen met behulp van de personages uit de Frozen films. 

Meld aan of registreer om dit leermiddel volledig te bekijken

Registreren vraagt maar één minuut.
Leraren delen lesmateriaal en -inspiratie met jou
  • gratis lesmateriaal;
  • voor alle leeftijden en vakken;
  • makkelijk doorzoekbaar op lesonderwerp.
Registreer   Veilig en gratis
Je bent al lid?
Oefen.be
Geen account? Surf dan naar oefen.be/163989.
Organisatie, firma, vzw

Ontdek ook